Wednesday, November 3, 2010

Bila aku dah berkelakar Sarawak...

Adalah kawan aku tok, nya madah macam pelik jak nya maca blog aku tok sebab aku berbahasa omputeh...(u know who u are ok) nya madah as if nya berloyar ngan orang lain. Bukan apa bah, kelakar omputeh sak semua org yang singgah atau terlalu lalang, terclick blog aku tok bolehlah memahaminya.

Ok...untuk entry tok aku akan berbahasa sarawak...campur2 lah owh. So, hari tok tek nothing special gilak yang happen pagi pergi court (MTKL) ada kes lelong tanah, tapi mohon tangguh sebab bankrap ada molah permohonan pelepasan so,aku sik proceed untuk molah evaluation since nya akan dapat perintah lepas. Kerja aku ari tok so and so ajaklah.

Dinner tek aku pergi Midvalley ngan anak2 ku. Sebab birthday mommy ku yang ke 55, so aku belanja mak ku makan beserta ngan adik ku sekali. makan dalam keadaan yang bergaut sebab adik ku ada practise session kol 9. Abis jak makan lalu balit rumah...

Tek ku baruk jak nelan 4 biji panadol sebab aku rasa 2 pil macam sik cukup. Aku sik mauk demam sebab aku perlu pergi court esok hari, and aku sik mauk susahkan team mates and ofismates ku yang lain.

oklah...buat sementara tok ajaklah...

XOXO

No comments:

Post a Comment